HR менеджер | HR manager

JYSK №14832219, 13 noiembrie 2024
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: De la 2 ani
Salariu: De la 15 000 Până la 17 000 MDL
Program de muncă: Full-time
Compania JYSK invită la lucru HR-manager!
Marca comercială JYSK este o rețea internațională de magazine, unde puteți cumpăra diverse articole de uz casnic. Astăzi, JYSK este format din 3.300 de magazine în 48 de țări din întreaga lume!
Dacă vrei să fii unul dintre noi, trimite-ți CV-ul și fă parte din echipa noastră!

Ce competențe trebuie să ai? Ce aşteptăm de la tine?

Să cunoști și să utilizezi HR metrics;
Să cunoști și să aplici principiile sistemelor de HR;
Să ai capacitatea de a proiecta și implementa o strategie pe termen lung;
Să ai abilități de leadership;
Să ai abilități excelente de ascultare active, negociere și prezentare;
Să ai competența de a construi și gestiona eficient relații interpersonale la toate nivelurile companiei;
Să cunoști aprofundat legislația muncii și a celor mai bune practice în domeniu;
Să ai abilitați organizatorice excelente cu focus pe detalii și rezultate;
Să ai capacitatea de a prioritize, delega și controla;
Să ai abilitatea de a acționa cu integritate, profesionalism și confidențialitate;
Să ai studii în științe sociale, psihologie sau un domeniu afiliat;
Să ai experiență de 3-5 ani într-un departament de resurse umane sau în colaborare cu o agenție de resurse umane;
Să cunoaști limba engleze la nivel min. B2;
Să ai experiență în a lucra cu Microsoft Office 365;
Să ai abilități de comunicare și de evaluare psihologică;
Să ai experiență în realizarea și coordonarea programelor de training pentru angajații companiei;
Să ai experiență în coordonarea training-ului oamenilor nou-recrutați, de la onboarding, dezvoltare și până la evaluare;
Să ai capacitatea de a elabora unelte și metode de recrutare care să atragă candidați talentați, potriviți cu valorile noastre;
Să ai abilitatea de a evalua permanent nevoile echipei astfel încât activitatea lor să se încadreze în valorile și planurile generale ale companiei;
Să ai capacitatea de a eficientiza procesul de recrutare, pentru găsirea celor mai potriviți candidați în concordanță cu valorile și cultura companiei.

Responsabilitățile tale sunt:

Să recrutezi și să formezi talentele de care este nevoie în companie.
Să identifici constant noi canale de recrutare.
Să urmărești performanța angajaților și colaboratorilor.
Să gestionezi initiativele de formare și dezvoltare a angajaților.
Să gestionezi și să îmbunătățești nivelul de comunicare în companie.
Să implementezi cultura organizatională a companiei.
Să creezi un mediu de lucru sigur și orientat către rezultate.
Să implementezi managementul sistemului de bonusare a performanței.
Să gestionezi conflictele la locul de muncă, să implementezi acțiuni disciplinare și să îți asumi procesul de reziliere a contractelor de muncă/colaborare.
Să coordonezi departamentul de HR, în baza unui sistem axat pe performanță.
Să dezvolți și să implementezi strategiile și politicile de HR în concordanță cu strategia de business a companiei.
Să îmbunătățești relațiile dintre management și angajați.
Să sprijini nevoile companiei și a planurilor acesteia prin dezvoltarea, implicarea, motivarea și retenția capitalului uman.
Să îți coordonezi constant activitatea cu cea a conducerii companiei prin raportări și feed-back periodic.
Să evaluezi și să implementezi, propunerile și nevoile de formare și dezvoltare profesională a angajaților.
Să participi la evenimente, târguri și expoziții, seminarii sau alte evenimente sociale conexe activitații de HR sau companiei.

Detalii:

orar 5/2 de la 9.00-18.00
salariu atractiv *se discuta la interviu.
E-mail: movcean@taroldd.com
Aplică fără CV
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide