Jurist/ asistent al directorului

Fundatia de Binefacere Caritas Moldova №6344837, 6 aprilie 2018
Oraș: Chișinău
Studii: Superioare
Experiența de munca: Orice
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
• Coordonează apelurile telefonice (primirea și transferarea apelurilor), primește și expediază faxuri legate de activitatea administrativă curentă, oferă la solicitare informații despre misiunea și activitățile ”Caritas Moldova”.
• Efectuează pregătirea, redactarea și evidența documentației referitor la procesul de selecție și recrutare al personalului Fundației;
• Întocmește și efectuează analiza juridică a contractelor, proceselor verbale;
• Elaborează modele de contracte și documente (pretenții, notificări, interpelări etc.) utilizate în activitatea Fundației;
• Studiază legislația în vigoare și înaintează propuneri către conducere privitor la ajustarea actelor interne ale Fundației în conformitate cu prevederile legislației;
• Verifică întocmirea corectă din punct de vedere juridic a corespondenței de ieșire și a altor documente ale Fundației;
• Efectuează expertiza juridică a documentelor prezentate de către potențialii parteneri;
• Acordă ajutor juridic în cadrul organizației departamentelor la perfectarea diferitor documente cu caracter juridic;
• Efectuează informarea salariaților referitor la legislația in vigoare, cerințelor în domeniul sănătății și securității în muncă, precum și a modificărilor survenite;
• Ține evidența registrului de corespondență (intrări/ieșiri), întreține corespondența cu toți partenerii Caritas Moldova (locali și internaționali), ONG-uri și persoane fizice, beneficiari ai organizației
• Este responsabil de serviciile de protocol, face rezervări de bilete la avion, la hotel, etc. pentru Directorul organizației și pentru delegațiile care vizitează Caritas Moldova.
• Efectuează traduceri la solicitare (limbile engleză, română şi rusă). Cunoașterea și limbii germane va constitui un avantaj;
• Întocmește procesele verbale ale ședințelor echipei Caritas Moldova. Elaborează Raportul anual de activitate al organizației.
• Este obligat să cunoască:
- Legislația și actele normative ce reglementează activitatea fundației;
- Legislația muncii, financiară, civilă, procesual civilă, fiscală;
- Modalitatea perfectării și încheierii contractelor civile
- Normele cu privire la securitate și sănătate în muncă.
Calificări
• Studii superioare juridice;
• Experiența de lucru în sectorul ONG;
• Cunoașterea limbilor română, rusă, engleză scris și vorbit, (germană opțional);
• Excelente abilități în utilizarea Microsoft Office și a Internet-ului;
• Cunoașterea legislației în vigoare;
• Cunoașterea procedurilor de devamare a bunurilor parvenite ca ajutor umanitar;
• Abilități de comunicare verbală și în scris cu donatorii;
• Abilitatea de a lucra într-o echipă multiculturală;
• Rezistență la stres și respectarea termenelor limită;
• Permis si experiența de conducere categoria B (opțional).
Aptitudini și calități
• cunoașterea și respectarea normelor morale și etice creștine;
• exprimarea excelentă a ideilor proprii în scris și verbal;
• onestitate, corectitudine, punctualitate;
• abilitați de comunicare, sociabilitate și tact;
• prezența de spirit, intuiție, imaginație în rezolvarea unor situații neprevăzute;
• creativitate, dinamism;
• rapiditate în gândire și luare a deciziilor;
• capacitate de analiza și sinteza.

Candidații vor transmite scrisoarea de motivare și CV la adresa - andrei.bolocan@caritas.md pînă pe 13 aprilie 2018, ora 12-00. Doar candidații selectați vor fi invitați la o întrevedere prealabilă.
Telefon:
+373 22 293 149
Persoana de contact:
Andrei Bolocan
E-mail:
Site:
www.caritas.md
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide