Marketing assistant
№9883441, 4 februarie 2021
Oraș:
Ungheni
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Suntem în căutarea unui/unei Personal Assistant sau Marketing Assistant a cărui lucru va fi împărțit între responsabilități administrative zilnice cum ar fi emailuri, facturi, dar si crearea de continut creativ pe retele de socializare.
Responsabilități:
• Dezvoltarea lunară de content și creație pentru Social Media (Facebook și Instagram)
• Dezvoltarea săptămânală de newslettere și moodboard-uri
• Managementul site-urilor unde sunt amplasate produsele noastre și gestionarea communicarii cu clienții de pe aceste site-uri
• Gestionarea finanțelor (întrări și ieșiri) și gestionarea contractelor de cumpărare-vânzare
• Gestionarea facturilor și logisticii de transport a produselor
• Procesarea comenzilor de la primirea cererii până la livrare și încheierea vânzării
Responsabilitățile de marketing vor lua în jurul a 2-3 zile pe săptămâna, și restul timpului va fi alocat responsabilităților de administrare.
Cerințe:
• Experiență în Content Management/Social Media Management și creare de Newslettere
• Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat, limba Italiană este un avantaj
• Simțul estetic dezvoltat, creativitate și inițiativa
• Super organizată și atentă la detalii
• Permis de conducere
Se oferă:
• Angajare oficială și salariu motivant
• Posibilitatea dezvoltarii profesionale și creștere în salariu
• Grafic de muncă ( 9:00 – 18:00) Luni- Vineri
• Oportunitatea de a lucra într-o echipa tânăra, dinamică și super flexibilă.
Responsabilități:
• Dezvoltarea lunară de content și creație pentru Social Media (Facebook și Instagram)
• Dezvoltarea săptămânală de newslettere și moodboard-uri
• Managementul site-urilor unde sunt amplasate produsele noastre și gestionarea communicarii cu clienții de pe aceste site-uri
• Gestionarea finanțelor (întrări și ieșiri) și gestionarea contractelor de cumpărare-vânzare
• Gestionarea facturilor și logisticii de transport a produselor
• Procesarea comenzilor de la primirea cererii până la livrare și încheierea vânzării
Responsabilitățile de marketing vor lua în jurul a 2-3 zile pe săptămâna, și restul timpului va fi alocat responsabilităților de administrare.
Cerințe:
• Experiență în Content Management/Social Media Management și creare de Newslettere
• Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat, limba Italiană este un avantaj
• Simțul estetic dezvoltat, creativitate și inițiativa
• Super organizată și atentă la detalii
• Permis de conducere
Se oferă:
• Angajare oficială și salariu motivant
• Posibilitatea dezvoltarii profesionale și creștere în salariu
• Grafic de muncă ( 9:00 – 18:00) Luni- Vineri
• Oportunitatea de a lucra într-o echipa tânăra, dinamică și super flexibilă.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳