Office manager
COLECT CAPITAL GRUP
№3719379, 18 martie 2016
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități :
- Înregistrarea corespondenţei de intrare-ieşire;
- Recepţionarea şi evidenţa apelurilor telefonice, analiza informaţiei şi redirecționarea apelurilor;
- Prezentarea rapoartelor lunare;
- Prevenirea şi soluţionarea situaţiilor de conflict cu participarea vizitatorilor, clienţilor şi altor persoane;
- Asistarea în probleme de comunicare, documentare şi coordonare internă;
- Realizarea, monitorizarea şi respectarea circuitului informaţional în companie;
- Efectuarea altor sarcini de serviciu delegate.
Profilul candidatului:
- Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel avansat, cunoaşterea limbii engleze - constituie un avantaj;
- Cunoașterea PC la nivel avansat (Microsoft Office);
- Cunoaşterea regulilor şi metodelor organizării activităţii administrative în cadrul oficiului;
- Cunoaşterea principiilor de organizare a aprovizionării oficiului;
- Abilităţi excelente de comunicare;
- Capacitate de organizare şi planificare, cercetare şi investigare a informaţiilor receptate;
- Auto-organizare, gestionarea timpului personal și a priorităților de lucru.
- Înregistrarea corespondenţei de intrare-ieşire;
- Recepţionarea şi evidenţa apelurilor telefonice, analiza informaţiei şi redirecționarea apelurilor;
- Prezentarea rapoartelor lunare;
- Prevenirea şi soluţionarea situaţiilor de conflict cu participarea vizitatorilor, clienţilor şi altor persoane;
- Asistarea în probleme de comunicare, documentare şi coordonare internă;
- Realizarea, monitorizarea şi respectarea circuitului informaţional în companie;
- Efectuarea altor sarcini de serviciu delegate.
Profilul candidatului:
- Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel avansat, cunoaşterea limbii engleze - constituie un avantaj;
- Cunoașterea PC la nivel avansat (Microsoft Office);
- Cunoaşterea regulilor şi metodelor organizării activităţii administrative în cadrul oficiului;
- Cunoaşterea principiilor de organizare a aprovizionării oficiului;
- Abilităţi excelente de comunicare;
- Capacitate de organizare şi planificare, cercetare şi investigare a informaţiilor receptate;
- Auto-organizare, gestionarea timpului personal și a priorităților de lucru.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳