Operator Call Centru
Bancassurance
22 aprilie 2025
Chișinău
Cu experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Căutăm un Operator Call Center care să ne ajute să oferim o experiență remarcabilă clienților BANCASSURANCE și să îmbunătățim performanța în vânzări.
Descrierea jobului
În calitate de Operator Call Center, vei fi responsabil de următoarele obiective importante:
Efectuarea apelurilor de ieșire, aproximativ 30-60 de apeluri pe zi (apeluri calde);
Conducerea clienților către încheierea tranzacțiilor;
Înregistrarea fiecărui client nou în programul CRM;
Actualizarea constantă a programului CRM cu comentarii și sarcini;
Completarea zilnică a raportului de vânzări și a raportului de activitate;
Stabilirea și executarea programărilor pentru clienți în softul de programare;
Îndeplinirea Planului de Acțiuni stabilit de Directorul de Vânzări;
Raportarea către Supervizor a informațiilor despre stadiul activităților programate, activitățile în curs de desfășurare și situațiile noi create.
În ce condiții vom coopera:
Oferirea unui salariu motivant;
Program de lucru: marți-sâmbătă, de la 9.00 la 18.00;
Locație: Chișinău;
Sistem de instruire și inducție de la A la Z.
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Ai experiență în domeniul financiar/asigurări într-o funcție care implică comunicare cu clienții;
Ești familiarizat și ai lucrat cu un sistem CRM și știi ce înseamnă follow-up în vânzări;
Ai comunicat zilnic P2P (person to person) cu clienții;
Ai cunoștințe și înțelegi importanța unei relații constante cu un client;
Ești motivat și orientat către atingerea obiectivelor și îndeplinirea targetului;
Ai abilități excelente de comunicare, prezentare și relaționare cu clienții și colegii;
Ai cunoștințe de MS Office.
Dacă citind cu atenție acest anunț, ai realizat că acesta este jobul la care visai de mult timp, așteptăm CV-ul tău la adresa de email hr@bancassurance.md cu subiectul "Operator Call Center".
Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.
Astfel, vom înțelege că ești o persoană atentă și responsabilă. Te așteptăm în echipa noastră!
Descrierea jobului
În calitate de Operator Call Center, vei fi responsabil de următoarele obiective importante:
Efectuarea apelurilor de ieșire, aproximativ 30-60 de apeluri pe zi (apeluri calde);
Conducerea clienților către încheierea tranzacțiilor;
Înregistrarea fiecărui client nou în programul CRM;
Actualizarea constantă a programului CRM cu comentarii și sarcini;
Completarea zilnică a raportului de vânzări și a raportului de activitate;
Stabilirea și executarea programărilor pentru clienți în softul de programare;
Îndeplinirea Planului de Acțiuni stabilit de Directorul de Vânzări;
Raportarea către Supervizor a informațiilor despre stadiul activităților programate, activitățile în curs de desfășurare și situațiile noi create.
În ce condiții vom coopera:
Oferirea unui salariu motivant;
Program de lucru: marți-sâmbătă, de la 9.00 la 18.00;
Locație: Chișinău;
Sistem de instruire și inducție de la A la Z.
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Ai experiență în domeniul financiar/asigurări într-o funcție care implică comunicare cu clienții;
Ești familiarizat și ai lucrat cu un sistem CRM și știi ce înseamnă follow-up în vânzări;
Ai comunicat zilnic P2P (person to person) cu clienții;
Ai cunoștințe și înțelegi importanța unei relații constante cu un client;
Ești motivat și orientat către atingerea obiectivelor și îndeplinirea targetului;
Ai abilități excelente de comunicare, prezentare și relaționare cu clienții și colegii;
Ai cunoștințe de MS Office.
Dacă citind cu atenție acest anunț, ai realizat că acesta este jobul la care visai de mult timp, așteptăm CV-ul tău la adresa de email hr@bancassurance.md cu subiectul "Operator Call Center".
Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.
Astfel, vom înțelege că ești o persoană atentă și responsabilă. Te așteptăm în echipa noastră!
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
22 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut