Secretar general
AmCham Moldova (Camera de Comerț Americană în Moldova)
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pina la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Curtea de Arbitraj Comercial Internațional din Chișinău (CACIC) este o instituție permanentă de arbitraj, pe lângă Asociația Patronală „Camera de Comerț Americană din Moldova” (AmCham Moldova).
Misiunea Curții este de a deveni un for modern de soluționare a litigiilor interne şi internaționale, care de rând cu alte instituții competente ar contribui la promovarea reformei justiției în Republica Moldova și protecția cât mai plenară a drepturilor și intereselor legale ale participanților la circuitul economic.
Principalele atribuții ale Secretarului General:
Gestionarea dosarelor arbitrale, inclusiv comunicarea cu părțile în procesul arbitral, asigurarea corespondenței, oferirea asistenței tribunalului arbitral, etc.
Comunicarea cu Comitetul de conducere al CACIC.
Promovarea arbitrajului comercial și implicit a CACIC ca platformă de soluționare alternativă a disputelor, prin:
Organizarea de sesiuni informative, conferințe și ședințe tematice destinate comunității juridice și sectorului privat;
Desfășurarea întrevederilor bilaterale cu societăți comerciale;
Dezvoltarea de articole, publicații pe rețele de socializare pentru a promova serviciile Curții;
Calificări:
Competențe profesionale:
Studii superioare în drept;
Cel puțin 3 ani de experiență, de preferință în domeniul dreptului privat;
Experiență de activitate în cadrul instanțelor de judecată constituie un avantaj;
Posedarea limbii engleze cel puțin la nivel intermediar;
Competențe în programele MS Office;
Abilitatea de a utiliza social media pentru o comunicare eficientă.
Calități personale:
Capacități de organizare, planificare și coordonare;
Comunicare fluidă și eficientă.
Termen limită de aplicare: 22 octombrie 2021, 17:00
Misiunea Curții este de a deveni un for modern de soluționare a litigiilor interne şi internaționale, care de rând cu alte instituții competente ar contribui la promovarea reformei justiției în Republica Moldova și protecția cât mai plenară a drepturilor și intereselor legale ale participanților la circuitul economic.
Principalele atribuții ale Secretarului General:
Gestionarea dosarelor arbitrale, inclusiv comunicarea cu părțile în procesul arbitral, asigurarea corespondenței, oferirea asistenței tribunalului arbitral, etc.
Comunicarea cu Comitetul de conducere al CACIC.
Promovarea arbitrajului comercial și implicit a CACIC ca platformă de soluționare alternativă a disputelor, prin:
Organizarea de sesiuni informative, conferințe și ședințe tematice destinate comunității juridice și sectorului privat;
Desfășurarea întrevederilor bilaterale cu societăți comerciale;
Dezvoltarea de articole, publicații pe rețele de socializare pentru a promova serviciile Curții;
Calificări:
Competențe profesionale:
Studii superioare în drept;
Cel puțin 3 ani de experiență, de preferință în domeniul dreptului privat;
Experiență de activitate în cadrul instanțelor de judecată constituie un avantaj;
Posedarea limbii engleze cel puțin la nivel intermediar;
Competențe în programele MS Office;
Abilitatea de a utiliza social media pentru o comunicare eficientă.
Calități personale:
Capacități de organizare, planificare și coordonare;
Comunicare fluidă și eficientă.
Termen limită de aplicare: 22 octombrie 2021, 17:00
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳