Secretar/office manager
Radio Chișinău
№10044059, 6 aprilie 2021
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Radio Chișinău angajează Secretar/Office manager
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare
- Cunoștințe bune de operare PC: Office (Word, Excel) Windows, Internet, etc.
- Capacitate de organizare a timpului de muncă
- Interes pentru documente și solutionarea problemelor
- Atenție la detalii și acuratețe
- Abilități de comunicare și relaționare
- Responsabilitate, punctualitate, discreție și aptitudini generale de învățare
- Foarte bune cunoștințe ale limbii și gramaticii limbii române
- Cunoașterea unei limbi de circulație internațională(engleza)
Descrierea jobului:
- Administrarea adresei electronice oficiale a societății
- Desfășoară, in funcție de necesități, activități de protocol sau promovare
- Preluarea, înregistrarea, arhivarea și livrarea corespondenței
- Menține legătura cu partenerii instituționali
- Acordă suport celorlalte departamente interne, cu aprobarea managerului
Responsabilități:
- Răspunde de realizarea calitativă și în termen a sarcinilor
- Răspunde de păstrarea confidențialității informațiilor și documentelor legate de societate
- Răspunde de respectarea legalității normelor și a procedurilor interne de muncă
- Adoptă mereu un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele societății
Ce oferim:
- Contract pe o perioadă nedeterminată de timp
- Timp de lucru full-time (09:00 a.m. - 18:00 p.m.), 8h/zi+1h pauza de masă)
- Salariu motivant și competitiv
- Locație centrală
Persoanele interesate pot expedia CV-ul în format Europass, prin e_mail la adresa: info.mocanu@gmail.com. Data limită de depunere a dosarului este 30.04.2021. La interviu vor fi invitate doar persoanele care corespund cerințelor Radio Chișinău.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare
- Cunoștințe bune de operare PC: Office (Word, Excel) Windows, Internet, etc.
- Capacitate de organizare a timpului de muncă
- Interes pentru documente și solutionarea problemelor
- Atenție la detalii și acuratețe
- Abilități de comunicare și relaționare
- Responsabilitate, punctualitate, discreție și aptitudini generale de învățare
- Foarte bune cunoștințe ale limbii și gramaticii limbii române
- Cunoașterea unei limbi de circulație internațională(engleza)
Descrierea jobului:
- Administrarea adresei electronice oficiale a societății
- Desfășoară, in funcție de necesități, activități de protocol sau promovare
- Preluarea, înregistrarea, arhivarea și livrarea corespondenței
- Menține legătura cu partenerii instituționali
- Acordă suport celorlalte departamente interne, cu aprobarea managerului
Responsabilități:
- Răspunde de realizarea calitativă și în termen a sarcinilor
- Răspunde de păstrarea confidențialității informațiilor și documentelor legate de societate
- Răspunde de respectarea legalității normelor și a procedurilor interne de muncă
- Adoptă mereu un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele societății
Ce oferim:
- Contract pe o perioadă nedeterminată de timp
- Timp de lucru full-time (09:00 a.m. - 18:00 p.m.), 8h/zi+1h pauza de masă)
- Salariu motivant și competitiv
- Locație centrală
Persoanele interesate pot expedia CV-ul în format Europass, prin e_mail la adresa: info.mocanu@gmail.com. Data limită de depunere a dosarului este 30.04.2021. La interviu vor fi invitate doar persoanele care corespund cerințelor Radio Chișinău.
Telefon:
Persoana de contact:
Marina Mocanu
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳