Secretar (profil juridic)
ProBiz
№5026862, 4 mai 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Secretar (profil juridic) - Asociatia Patronala "ProBiz"
Profilulul canditatului
· studii juridice – licentiat in drept,
· abilitati excelente de comunicare interpersonala
· responsabil
· cunoașterea la perfecție a limbii română, rusa si engleza
· este o persoana foarte atenta la detalii
· gandire analitica si capacitatea de a lucra în termeni restrînși
· este o persoana cu competente in organizarea si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala
· cunostinte bune de utilizare a pachetelor MS Office
Descrierea jobului
· activitati de comunicare, documentare si de coordonare interna si externa a Asociației;
· analiză a impactului de reglementare a actelor normative în domeniile de interes;
· prelucreaza informatiile și recomnandările venite de la membri Asociației;
· asigura gestionarea documentelor juridice;
· este responsabil pentru redactarea documentelor, deciziilor/hotararilor, arhivarea documentelor
· organizeaza si pregateste sedintede lucru si participa la sedinte in calitate de secretar tehnic
· verificarea zilnică a proiectelor de acte normative și legislative, aplicabilă domeniului de activitate al membrilor Patronatului si asigura informarea membrilor Asociației referitor la modificarile si/sau noutatile legislative adoptate;
· participa la consultările publice pe marginea aprobării și implimentării actelor normative;
· efectueaza raportarile solicitate conform normelor interne;
· proceseaza in sistemele operationale toate informatiile cuprinse in documentele primite;
· verifica si compara diverse inregistrari pentru a asigura caracterul complet si acuratetea informatiilor, ordoneaza si indosariaza diverse materiale si corespondente.
Beneficii
- Program de muncă complet.
- Angajare în câmpul muncii cu pachet social deplin.
- Perspective de creștere profesională.
- Salariu competitiv.
- Atmosferă și mediu de lucru plăcut.
Daca ai impresia ca indeplinesti toate asteptarile noastre, esti constiincios, iţi asumi toata raspunderea pentru munca efectuata, esti capabil de comunicare reciproca, si in acelasi timp esti sensibil in privinţa relaţiilor umane și se business, atunci te asteptam in echipa noastra.
Expediaza CV-ul la adresa de e-mail: probizap@gmail.com .
P.S. Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu.
Asociația respectă caracterul privat și securitatea prelucrării datelor cu caracter personal, ale fiecărei persoane ce își va oferi datele cu caracter personal la etapa aplicării pentru ocuparea poziției vacante. Prin aplicarea la poziția vacantă și transmiterea CV-ului, candidatul acceptă transmite datele cu caracter personal în scopurile prezentate mai sus, dispunând de toate garanțiile prevăzute de Legea nr.133 privind protecția datelor cu caracter personal.
La finisarea concursului de selecție, datele colectate urmare a plasării prezentului anunț vor fi șterse.
Profilulul canditatului
· studii juridice – licentiat in drept,
· abilitati excelente de comunicare interpersonala
· responsabil
· cunoașterea la perfecție a limbii română, rusa si engleza
· este o persoana foarte atenta la detalii
· gandire analitica si capacitatea de a lucra în termeni restrînși
· este o persoana cu competente in organizarea si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala
· cunostinte bune de utilizare a pachetelor MS Office
Descrierea jobului
· activitati de comunicare, documentare si de coordonare interna si externa a Asociației;
· analiză a impactului de reglementare a actelor normative în domeniile de interes;
· prelucreaza informatiile și recomnandările venite de la membri Asociației;
· asigura gestionarea documentelor juridice;
· este responsabil pentru redactarea documentelor, deciziilor/hotararilor, arhivarea documentelor
· organizeaza si pregateste sedintede lucru si participa la sedinte in calitate de secretar tehnic
· verificarea zilnică a proiectelor de acte normative și legislative, aplicabilă domeniului de activitate al membrilor Patronatului si asigura informarea membrilor Asociației referitor la modificarile si/sau noutatile legislative adoptate;
· participa la consultările publice pe marginea aprobării și implimentării actelor normative;
· efectueaza raportarile solicitate conform normelor interne;
· proceseaza in sistemele operationale toate informatiile cuprinse in documentele primite;
· verifica si compara diverse inregistrari pentru a asigura caracterul complet si acuratetea informatiilor, ordoneaza si indosariaza diverse materiale si corespondente.
Beneficii
- Program de muncă complet.
- Angajare în câmpul muncii cu pachet social deplin.
- Perspective de creștere profesională.
- Salariu competitiv.
- Atmosferă și mediu de lucru plăcut.
Daca ai impresia ca indeplinesti toate asteptarile noastre, esti constiincios, iţi asumi toata raspunderea pentru munca efectuata, esti capabil de comunicare reciproca, si in acelasi timp esti sensibil in privinţa relaţiilor umane și se business, atunci te asteptam in echipa noastra.
Expediaza CV-ul la adresa de e-mail: probizap@gmail.com .
P.S. Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu.
Asociația respectă caracterul privat și securitatea prelucrării datelor cu caracter personal, ale fiecărei persoane ce își va oferi datele cu caracter personal la etapa aplicării pentru ocuparea poziției vacante. Prin aplicarea la poziția vacantă și transmiterea CV-ului, candidatul acceptă transmite datele cu caracter personal în scopurile prezentate mai sus, dispunând de toate garanțiile prevăzute de Legea nr.133 privind protecția datelor cu caracter personal.
La finisarea concursului de selecție, datele colectate urmare a plasării prezentului anunț vor fi șterse.
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳