Specialist Monitorizare şi Control Calitate Credite
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Flexibil
Responsabilități:
Efectuează activități de monitorizare și control de nivelul 2 asupra calității datelor;
Elaborează rapoarte privind programul și rezultatele activităților desfășurate, prezentând lista controalelor efectuate, rezultatele acestora, deficiențele identificate și măsurile corective întreprinse/recomandate;
Gestionează relațiile cu alți participanți ai modelul de guvernare a datelor și cu cei implicați în dezvoltare/aplicarea modelelor interne pentru determinarea parametrilor de risc;
Analizează calitatea documentației și sarcinile efectuate de către nivelul 1 de control a calității datelor;
Verifică exactitatea datelor algoritmului utilizat de către nivelul 1 de control a calității datelor prin reexecutarea acelorași controalelor, dar prin diferite metode diferite (de exemplu, Marchine Learning), cu scopul de a perfecționa controalele existente;
Implementează noi controale a calității datelor pentru detectarea problemelor care nu sunt acoperite de controalele existente;
Analizează calitatea bazei de date utilizate pentru estimare/calibrare modelelor interne (de exemplu PD, LGD, EAD, EWS, lichiditate etc.), la diferite etape ale activităților de estimare;
Monitorizează progresul în timp a acțiunilor corective;
Participa la elaborarea, actualizarea actelor normative interne care reglementează managementul şi controlul calității datelor.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale, finanțe sau matematică;
Cunoașterea fluentă a limbii române, engleze - nivel mediu;
Competență în utilizarea instrumentelor de management a datelor, cum ar fi SAS, Python și Excel;
Competențe de a analiza fluxuri mari de date, a detecta probleme și de a oferi soluții;
Cunoștințe generale privind managementul riscurilor va constitui un avantaj.
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Tichete de masa;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
Orar flexibil de muncă;
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
Program internaţional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;
Facilități sportive precum teren de fotbal și sală de volei pentru promovarea unui stil de viață activ.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare. E-mail: recrutare@eximbank.com
Efectuează activități de monitorizare și control de nivelul 2 asupra calității datelor;
Elaborează rapoarte privind programul și rezultatele activităților desfășurate, prezentând lista controalelor efectuate, rezultatele acestora, deficiențele identificate și măsurile corective întreprinse/recomandate;
Gestionează relațiile cu alți participanți ai modelul de guvernare a datelor și cu cei implicați în dezvoltare/aplicarea modelelor interne pentru determinarea parametrilor de risc;
Analizează calitatea documentației și sarcinile efectuate de către nivelul 1 de control a calității datelor;
Verifică exactitatea datelor algoritmului utilizat de către nivelul 1 de control a calității datelor prin reexecutarea acelorași controalelor, dar prin diferite metode diferite (de exemplu, Marchine Learning), cu scopul de a perfecționa controalele existente;
Implementează noi controale a calității datelor pentru detectarea problemelor care nu sunt acoperite de controalele existente;
Analizează calitatea bazei de date utilizate pentru estimare/calibrare modelelor interne (de exemplu PD, LGD, EAD, EWS, lichiditate etc.), la diferite etape ale activităților de estimare;
Monitorizează progresul în timp a acțiunilor corective;
Participa la elaborarea, actualizarea actelor normative interne care reglementează managementul şi controlul calității datelor.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale, finanțe sau matematică;
Cunoașterea fluentă a limbii române, engleze - nivel mediu;
Competență în utilizarea instrumentelor de management a datelor, cum ar fi SAS, Python și Excel;
Competențe de a analiza fluxuri mari de date, a detecta probleme și de a oferi soluții;
Cunoștințe generale privind managementul riscurilor va constitui un avantaj.
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Tichete de masa;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
Orar flexibil de muncă;
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
Program internaţional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;
Facilități sportive precum teren de fotbal și sală de volei pentru promovarea unui stil de viață activ.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare. E-mail: recrutare@eximbank.com
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳