Asistent director general
SRL HORUS
№5450735, 8 сентября 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Выберите график работы
Compania de construcție anunță concurs pentru suplinirea postului vacant
REFERENT
Obligațiuni si responsabilițăți esențiale:
• Urmărește agenda directorului general. Stabilește împreună cu directorul general programul zilnic al activităților care îi revin. Notează programările întîlnirilor directorului și urmărește îndeplinirea lor.
• Organizează întîlnirile și negocierile de afaceri, recepții;
• Asistă directorul general la ședințele de lucru și întîlniri de afaceri;
• Elaborează procese verbale la întîlniri / ședințele prezidate de directorul general;
• Păstrează legătura permanentă între directorul general și directorii de departamente și secții;
• Gestionează documentele de interes general al companiei.
• Organizează deplasările de serviciu ale directorului general, perfectează ordinele de deplasare, rezervează bilete de călătorie, organizează cazarea în hotel;
• Traduceri.
Cerințe:
• Studii superioare; ( juridice constituie avantaj);
• Competenţa de lucru cu PC – nivel avansat (Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet);
• Cunoștințe bune de limbă română, rusă și engleză;
• Persoană responsabilă, punctuală, organizată, gen feminin sau masculin;
• Comportament adecvat (limbaj, vestimentaţie, reguli de politeţe);
• Experiență în domeniu min.1 an.
Compania oferă:
• Condiții foatre bune de lucru;
• Întreg pachet social;
• Salariu motivat.
Expediați CV-ul la adresa electronică: resurse@horus.md
REFERENT
Obligațiuni si responsabilițăți esențiale:
• Urmărește agenda directorului general. Stabilește împreună cu directorul general programul zilnic al activităților care îi revin. Notează programările întîlnirilor directorului și urmărește îndeplinirea lor.
• Organizează întîlnirile și negocierile de afaceri, recepții;
• Asistă directorul general la ședințele de lucru și întîlniri de afaceri;
• Elaborează procese verbale la întîlniri / ședințele prezidate de directorul general;
• Păstrează legătura permanentă între directorul general și directorii de departamente și secții;
• Gestionează documentele de interes general al companiei.
• Organizează deplasările de serviciu ale directorului general, perfectează ordinele de deplasare, rezervează bilete de călătorie, organizează cazarea în hotel;
• Traduceri.
Cerințe:
• Studii superioare; ( juridice constituie avantaj);
• Competenţa de lucru cu PC – nivel avansat (Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet);
• Cunoștințe bune de limbă română, rusă și engleză;
• Persoană responsabilă, punctuală, organizată, gen feminin sau masculin;
• Comportament adecvat (limbaj, vestimentaţie, reguli de politeţe);
• Experiență în domeniu min.1 an.
Compania oferă:
• Condiții foatre bune de lucru;
• Întreg pachet social;
• Salariu motivat.
Expediați CV-ul la adresa electronică: resurse@horus.md
Телефон:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳