Consilier juridic pentru centrul de mediere
Camera de Comerț și Industie a Republicii Moldova
№2817186, 27 апреля 2015
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Camera de Comerţ şi Industrie a Republicii Moldova
anunţă competiţie deschisă pentru următoarea poziţie:
Consilier juridic pentru Centrul de Mediere
Cerinţe faţă de candidaţi/candidate:
Studii: superioare juridice
Experienţă de muncă: nu mai puțin 3 ani
Competenţe PC: (MS Office, Excel, Word, Net, e-mail)
Capacităţi:
• Asigurarea activității Centrului de Mediere în raport cu obiectivele stabilite și indicatori cheie de performanță;
• Excelente abilități de comunicare interpersonale, verbal și în scris;
• Abilități excelente de prezentare;
• Cunoștințe solide a sistemelor juridice și a litigiilor business;
• Elaborare, formatare, prezentare a documentelor;
• Soluţionare operativă a problemelor, multitasking;
• Cunoaşterea limbilor: româna - avansat, rusa–avansat, engleza – avansat.
Atribuții:
• Implicarea activă în constituirea Centrului de Mediere;
• Activitatea legată de promovarea Centrului de Mediere;
• Administrarea cazurilor de mediere (case management);
• Lucrul cu informația (culegere, stocare, analiză, generalizare);
• Realizarea la timp și calitativă a activităților planificate.
Condiţii:
• Oportunităţi de dezvoltare profesională;
• Lucrul într-o echipă stabilă şi dinamică.
Persoanele interesate pot expedia CV pe adresa hr@chamber.md cu specificarea codului de referinţă a vacansiei – CJCM, în tema scrisorii.
Vor fi contactate numai persoanele care corespund cerinţelor înaintate.
anunţă competiţie deschisă pentru următoarea poziţie:
Consilier juridic pentru Centrul de Mediere
Cerinţe faţă de candidaţi/candidate:
Studii: superioare juridice
Experienţă de muncă: nu mai puțin 3 ani
Competenţe PC: (MS Office, Excel, Word, Net, e-mail)
Capacităţi:
• Asigurarea activității Centrului de Mediere în raport cu obiectivele stabilite și indicatori cheie de performanță;
• Excelente abilități de comunicare interpersonale, verbal și în scris;
• Abilități excelente de prezentare;
• Cunoștințe solide a sistemelor juridice și a litigiilor business;
• Elaborare, formatare, prezentare a documentelor;
• Soluţionare operativă a problemelor, multitasking;
• Cunoaşterea limbilor: româna - avansat, rusa–avansat, engleza – avansat.
Atribuții:
• Implicarea activă în constituirea Centrului de Mediere;
• Activitatea legată de promovarea Centrului de Mediere;
• Administrarea cazurilor de mediere (case management);
• Lucrul cu informația (culegere, stocare, analiză, generalizare);
• Realizarea la timp și calitativă a activităților planificate.
Condiţii:
• Oportunităţi de dezvoltare profesională;
• Lucrul într-o echipă stabilă şi dinamică.
Persoanele interesate pot expedia CV pe adresa hr@chamber.md cu specificarea codului de referinţă a vacansiei – CJCM, în tema scrisorii.
Vor fi contactate numai persoanele care corespund cerinţelor înaintate.
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳