Jurisconsult (part time)
S.A.,,Orizont"
№4584093, 14 декабря 2016
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Неполный рабочий день
JURISCONSULT (PART TIME)
Responsabilitățile postului:
- asistența juridică a companiei;
- expertiza documentelor interne (ordine, instrucțiuni, regulamente);
- verificarea, întocmirea, redactarea, coordonarea contractelor (cu privire la livrări, achiziții, vînzări, prestări de servicii,etc.);
- evaluarea riscurilor în contractele încheiate;
- gestionarea reclamațiilor, soluționarea litigiilor apărute în relațiile cu agenții economici;
- recuperarea datoriei debitoare;
- soluționarea litigiilor la etapa prejudiciară;
- întocmirea cererilor de chemare în judecată;
- reprezentarea intereselor companiei în structurile de stat și comerciale;
- oferirea de consultații juridice angajaților și conducerii companiei (în domeniul dreptului civil, administrativ, al muncii);
- îndeplinirea unor sarcini specifice.
Cerințe:
- studii superioare complete cu profil umanitar obținute în cadrul unei universități de stat;
- experiența în cadrul unor companii comerciale;
- experiența în acordarea asistenței juridice companiilor comerciale;
- experiența pozitivă de acordare a asistenței juridice;
- un grad înalt al disciplinei muncii;
- onestitate;
- gîndire flexibilă.
Sunt bineveniți doar candidații conștiincioși și harnici!
Oferim:
- optăm pentru o colaborare de lungă durată;
- invităm în echipă persoane deschise și oneste;
- program de lucru: 8:00-12:00;
- pachet social standard, birou modern;
- program de lucru full time la sediul angajatorului.
Adresa: or. Chișinău, str. Uzinelor 171/2
Persoanele înteresate sunt invitate să trimită CV-ul pe adresa orizont@orizontconstruct.md sau veralipcan@gmail.com cu specificarea postului – Manager oficiu si Specialist Resurse Umane. E-mail: orizont@orizontconstruct.md , veralipcan@gmail.com
Fax: 022 422425 , mob. 079409403
Responsabilitățile postului:
- asistența juridică a companiei;
- expertiza documentelor interne (ordine, instrucțiuni, regulamente);
- verificarea, întocmirea, redactarea, coordonarea contractelor (cu privire la livrări, achiziții, vînzări, prestări de servicii,etc.);
- evaluarea riscurilor în contractele încheiate;
- gestionarea reclamațiilor, soluționarea litigiilor apărute în relațiile cu agenții economici;
- recuperarea datoriei debitoare;
- soluționarea litigiilor la etapa prejudiciară;
- întocmirea cererilor de chemare în judecată;
- reprezentarea intereselor companiei în structurile de stat și comerciale;
- oferirea de consultații juridice angajaților și conducerii companiei (în domeniul dreptului civil, administrativ, al muncii);
- îndeplinirea unor sarcini specifice.
Cerințe:
- studii superioare complete cu profil umanitar obținute în cadrul unei universități de stat;
- experiența în cadrul unor companii comerciale;
- experiența în acordarea asistenței juridice companiilor comerciale;
- experiența pozitivă de acordare a asistenței juridice;
- un grad înalt al disciplinei muncii;
- onestitate;
- gîndire flexibilă.
Sunt bineveniți doar candidații conștiincioși și harnici!
Oferim:
- optăm pentru o colaborare de lungă durată;
- invităm în echipă persoane deschise și oneste;
- program de lucru: 8:00-12:00;
- pachet social standard, birou modern;
- program de lucru full time la sediul angajatorului.
Adresa: or. Chișinău, str. Uzinelor 171/2
Persoanele înteresate sunt invitate să trimită CV-ul pe adresa orizont@orizontconstruct.md sau veralipcan@gmail.com cu specificarea postului – Manager oficiu si Specialist Resurse Umane. E-mail: orizont@orizontconstruct.md , veralipcan@gmail.com
Fax: 022 422425 , mob. 079409403
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳