Jurisconsult
№3887414, 12 мая 2016
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
JURISCONSULT
OBLIGAŢIILE DE SERVICIU:
- să efectueze încheierea şi întocmirea contractelor, acordurilor adiţionale, documentaţiei juridice (ordine, dispoziţii, acte etc.);
- să asigure acordarea ajutorului juridic subdiviziunilor întreprinderii la întocmirea diferitor tipuri de documente cu asemenea caracter;
- să efectueze pregătirea în comun cu alte compartimente ale întreprinderii a materialelor referitoare la furturi, cheltuieli, neajunsuri, eliberarea producţiei de calitate inferioară, ce nu corespunde standardelor, a materialelor referitoare la încălcarea legislaţiei ecologice şi despre alte încălcări pentru transmiterea acestora către organele de urmărire penala şi cele judecătoreşti, să păstreze şi să ducă evidenţa dosarelor;
- să reprezinte întreprinderea în faţa instanţelor de judecată de toate nivelele, organele procuraturii, poliţiei etc., cu împuternicirile şi în limitele procurii eliberate;
- să participe la elaborarea şi realizarea activităţilor şi măsurilor privind întărirea disciplinei de muncă, precum şi la elaborarea măsurilor de asigurare a integrităţii bunurilor întreprinderii;
- să efectueze studiul, analiza, generalizînd rezultatele examinării pretenţiilor, litigiilor judiciare precum şi a practicii încheierii şi executării contractelor economice cu scopul de a elabora propunerile necesare în vederea depistării neajunsurilor şi îmbunătăţirii activităţii economice a întreprinderii;
- să verifice actele necesare, în ordinea stabilită, privind atragerea, răspunderea materială şi disciplinară;
- să pregătească, împreună cu subdiviziunile întreprinderii, propuneri privind modificarea sau anularea ordinelor sau a altor acte normative, la nivel de întreprindere, care şi-au pierdut valabilitatea;
- să participe la pregătirea răspunsurilor argumentate la respingerea pretenţiilor;
- să îndeplinească alte însărcinări primite nemijlocit de la directorul întreprinderii sau de la şeful compartimentului financiar.
ATRIBUŢIILE:
- să ia cunoştinţă cu proiectele deciziilor conducerii întreprinderii legate de activitatea sa;
- să ceară de la subdiviziunile, compartimentele întreprinderii precum şi de la specialişti, informaţia şi documentaţia necesară pentru îndeplinirea obligaţiilor de serviciu;
- să facă propuneri de perfecţionare a activităţii prevăzute în prezenta fişă;
- să expună conducătorului întreprinderii, în limita competenţei sale, referinţe la toate neajunsurile în activitatea întreprinderii, compartimentului, subdiviziunii, depistate în cadrul activităţii acestora şi să facă propuneri privind înlăturarea acestora;
- la necesitate, să atragă specialiştii din toate subdiviziunile întreprinderii la soluţionarea chestiunilor de ordin juridic;
- să ceară de la conducerea întreprinderii participarea, ajutorul şi sprijinul în executarea obligaţiilor funcţionale.
- Principalele cerințele față de candidați:
- Studii superioare în domeniul juridic;
- Experiență de lucru în funcţia de jurisconsult - nu mai puțin de 1 an;
- Cunoașterea PC : Word, Excell – nivel avansat;
- Cunoaşterea limbilor romană și rusă;
- Grad înalt de responsabilitate si confidentialitate;
- Gîndire analitică, atenție la detalii, onestitate;
- Permis de conducere categoria B.
Compania oferă:
- Program de lucru – Luni-vineri 08.00-17.00;
- Prinzul (se acordă gratis) 13.00-14.00;
- Salariu atractiv.
Dacă Vă regăsiţi în anunţul nostru şi aveţi o bună experienţă de lucru, cu rezultate înalte, aplicați CV-ul cu o fotografie la adresa de e-mail: resurseumanecv@mail.ru cu specificarea obligatorie pentru functia de Jurisconsult.
OBLIGAŢIILE DE SERVICIU:
- să efectueze încheierea şi întocmirea contractelor, acordurilor adiţionale, documentaţiei juridice (ordine, dispoziţii, acte etc.);
- să asigure acordarea ajutorului juridic subdiviziunilor întreprinderii la întocmirea diferitor tipuri de documente cu asemenea caracter;
- să efectueze pregătirea în comun cu alte compartimente ale întreprinderii a materialelor referitoare la furturi, cheltuieli, neajunsuri, eliberarea producţiei de calitate inferioară, ce nu corespunde standardelor, a materialelor referitoare la încălcarea legislaţiei ecologice şi despre alte încălcări pentru transmiterea acestora către organele de urmărire penala şi cele judecătoreşti, să păstreze şi să ducă evidenţa dosarelor;
- să reprezinte întreprinderea în faţa instanţelor de judecată de toate nivelele, organele procuraturii, poliţiei etc., cu împuternicirile şi în limitele procurii eliberate;
- să participe la elaborarea şi realizarea activităţilor şi măsurilor privind întărirea disciplinei de muncă, precum şi la elaborarea măsurilor de asigurare a integrităţii bunurilor întreprinderii;
- să efectueze studiul, analiza, generalizînd rezultatele examinării pretenţiilor, litigiilor judiciare precum şi a practicii încheierii şi executării contractelor economice cu scopul de a elabora propunerile necesare în vederea depistării neajunsurilor şi îmbunătăţirii activităţii economice a întreprinderii;
- să verifice actele necesare, în ordinea stabilită, privind atragerea, răspunderea materială şi disciplinară;
- să pregătească, împreună cu subdiviziunile întreprinderii, propuneri privind modificarea sau anularea ordinelor sau a altor acte normative, la nivel de întreprindere, care şi-au pierdut valabilitatea;
- să participe la pregătirea răspunsurilor argumentate la respingerea pretenţiilor;
- să îndeplinească alte însărcinări primite nemijlocit de la directorul întreprinderii sau de la şeful compartimentului financiar.
ATRIBUŢIILE:
- să ia cunoştinţă cu proiectele deciziilor conducerii întreprinderii legate de activitatea sa;
- să ceară de la subdiviziunile, compartimentele întreprinderii precum şi de la specialişti, informaţia şi documentaţia necesară pentru îndeplinirea obligaţiilor de serviciu;
- să facă propuneri de perfecţionare a activităţii prevăzute în prezenta fişă;
- să expună conducătorului întreprinderii, în limita competenţei sale, referinţe la toate neajunsurile în activitatea întreprinderii, compartimentului, subdiviziunii, depistate în cadrul activităţii acestora şi să facă propuneri privind înlăturarea acestora;
- la necesitate, să atragă specialiştii din toate subdiviziunile întreprinderii la soluţionarea chestiunilor de ordin juridic;
- să ceară de la conducerea întreprinderii participarea, ajutorul şi sprijinul în executarea obligaţiilor funcţionale.
- Principalele cerințele față de candidați:
- Studii superioare în domeniul juridic;
- Experiență de lucru în funcţia de jurisconsult - nu mai puțin de 1 an;
- Cunoașterea PC : Word, Excell – nivel avansat;
- Cunoaşterea limbilor romană și rusă;
- Grad înalt de responsabilitate si confidentialitate;
- Gîndire analitică, atenție la detalii, onestitate;
- Permis de conducere categoria B.
Compania oferă:
- Program de lucru – Luni-vineri 08.00-17.00;
- Prinzul (se acordă gratis) 13.00-14.00;
- Salariu atractiv.
Dacă Vă regăsiţi în anunţul nostru şi aveţi o bună experienţă de lucru, cu rezultate înalte, aplicați CV-ul cu o fotografie la adresa de e-mail: resurseumanecv@mail.ru cu specificarea obligatorie pentru functia de Jurisconsult.
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳