Office manager
COLECT CAPITAL GRUP
№3770832, 4 апреля 2016
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Responsabilități :
- Înregistrarea corespondenţei de intrare-ieşire;
- Recepţionarea şi evidenţa apelurilor telefonice, analiza informaţiei şi redirecționarea apelurilor;
- Prezentarea rapoartelor lunare;
- Prevenirea şi soluţionarea situaţiilor de conflict cu participarea vizitatorilor, clienţilor şi altor persoane;
- Asistarea în probleme de comunicare, documentare şi coordonare internă;
- Realizarea, monitorizarea şi respectarea circuitului informaţional în companie;
- Efectuarea altor sarcini de serviciu delegate.
Profilul candidatului:
- Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel avansat, cunoaşterea limbii engleze - constituie un avantaj;
- Cunoașterea PC la nivel avansat (Microsoft Office);
- Cunoaşterea regulilor şi metodelor organizării activităţii administrative în cadrul oficiului;
- Cunoaşterea principiilor de organizare a aprovizionării oficiului;
- Abilităţi excelente de comunicare;
- Capacitate de organizare şi planificare, cercetare şi investigare a informaţiilor receptate;
- Auto-organizare, gestionarea timpului personal și a priorităților de lucru.
- Înregistrarea corespondenţei de intrare-ieşire;
- Recepţionarea şi evidenţa apelurilor telefonice, analiza informaţiei şi redirecționarea apelurilor;
- Prezentarea rapoartelor lunare;
- Prevenirea şi soluţionarea situaţiilor de conflict cu participarea vizitatorilor, clienţilor şi altor persoane;
- Asistarea în probleme de comunicare, documentare şi coordonare internă;
- Realizarea, monitorizarea şi respectarea circuitului informaţional în companie;
- Efectuarea altor sarcini de serviciu delegate.
Profilul candidatului:
- Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel avansat, cunoaşterea limbii engleze - constituie un avantaj;
- Cunoașterea PC la nivel avansat (Microsoft Office);
- Cunoaşterea regulilor şi metodelor organizării activităţii administrative în cadrul oficiului;
- Cunoaşterea principiilor de organizare a aprovizionării oficiului;
- Abilităţi excelente de comunicare;
- Capacitate de organizare şi planificare, cercetare şi investigare a informaţiilor receptate;
- Auto-organizare, gestionarea timpului personal și a priorităților de lucru.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳