Operator Administrativ cu Limba Franceză
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
От 10000 До 12000 MDL
График:
Полный день
Ce vei face?
Înregistrarea și verificarea informațiilor din programele furnizate de client, conform specificului proiectului (utilizarea datelor administrative);
Coordonarea eficientă a activităților administrative/operaționale, în strânsă colaborare cu departamentele vizate;
Gestionarea comunicării și furnizarea de suport (scris/prin telefon în limba franceză), atunci când este necesar, pentru soluționarea anumitor cereri;
Examinarea acurateței datelor și informațiilor;
Menținerea confidențialității și securității datelor;
Asigurarea completării cu succes a tuturor sarcinilor în termenele stabilite.
Abilitățile tale:
Studii superioare;
Limbi străine: Franceza la nivel B1/B2;
Competențe tehnice: Microsoft Office (în special Excel – creare și gestionare de tabele, cunoașterea funcțiilor precum filtrarea și inserarea, cunoașterea formulelor de bază etc.);
Cunoștințe de SAP – constituie un avantaj;
Nice to have: Experiență anterioară în gestionarea bazelor de date/logistică.
Beneficiile tale:
Tichete de masă;
Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
Oportunitatea de a lucra într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări.
Zi liberă de ziua ta de naștere.
Aplică acum pe adresa: tt90@search4staff.com sau sună 069 638 007! E-mail: tt90@search4staff.com
Telefon: 069 638 007
Înregistrarea și verificarea informațiilor din programele furnizate de client, conform specificului proiectului (utilizarea datelor administrative);
Coordonarea eficientă a activităților administrative/operaționale, în strânsă colaborare cu departamentele vizate;
Gestionarea comunicării și furnizarea de suport (scris/prin telefon în limba franceză), atunci când este necesar, pentru soluționarea anumitor cereri;
Examinarea acurateței datelor și informațiilor;
Menținerea confidențialității și securității datelor;
Asigurarea completării cu succes a tuturor sarcinilor în termenele stabilite.
Abilitățile tale:
Studii superioare;
Limbi străine: Franceza la nivel B1/B2;
Competențe tehnice: Microsoft Office (în special Excel – creare și gestionare de tabele, cunoașterea funcțiilor precum filtrarea și inserarea, cunoașterea formulelor de bază etc.);
Cunoștințe de SAP – constituie un avantaj;
Nice to have: Experiență anterioară în gestionarea bazelor de date/logistică.
Beneficiile tale:
Tichete de masă;
Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
Oportunitatea de a lucra într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări.
Zi liberă de ziua ta de naștere.
Aplică acum pe adresa: tt90@search4staff.com sau sună 069 638 007! E-mail: tt90@search4staff.com
Telefon: 069 638 007
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳