Operator call-center
QIWI-Moldova
№7641280, 15 мая 2019
Город:
Кишинев
Образование:
Среднее-специальное
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Сменный график работы
Vrei un venit lunar proporțional efortului depus?
Ești o persoană comunicabilă?
Vrei să lucrezi într-o companie stabilă pe piața locală, cu performanțe înalte și obiective ambițioase?
Vrei colegi faini, care se ajută reciproc și spun glume la pauza de cafea;
Știi să spui în loc de Nu pot/ știu/vreau ,,Hai să încercăm”.
Locul tău este aici, în Echipa noastră.
COMPETENȚE:
• Cunoașterea limbilor rusă și română la nivel avansat;
• Competențe de comunicare verbală (dicție clară și vorbire corectă);
• Cunoașterea PC (Word, Excel, PowerPoint) la nivel de utilizator avansat;
• Rezistență la stres;
• Calități personale: tendință de a lucra și de a învăța, încredere, onestitate, responsabilitate, disciplină, punctualitate.
BENEFICII:
• Salariu competitiv și alte beneficii financiare;
• Program de muncă flexibil în schimburi
• Tichete de masa în valoare de 45 lei/zi;
• Suport managerial pentru creșterea ta profesională
• Oportunități de dezvoltare profesională;
• Activitate într-un mediu dinamic si profesionist;
Cine suntem noi?
http://qiwi.md/despre-noi/
Dacă te regăsești în cele de mai sus expediază-ne CV-ul tău la adresa de email indicată în acest mesaj, cu mențiunea ,,operator call –center.”
Doar candidații selectați în baza CV-ului vor fi contactați pentru interviu
Ești o persoană comunicabilă?
Vrei să lucrezi într-o companie stabilă pe piața locală, cu performanțe înalte și obiective ambițioase?
Vrei colegi faini, care se ajută reciproc și spun glume la pauza de cafea;
Știi să spui în loc de Nu pot/ știu/vreau ,,Hai să încercăm”.
Locul tău este aici, în Echipa noastră.
COMPETENȚE:
• Cunoașterea limbilor rusă și română la nivel avansat;
• Competențe de comunicare verbală (dicție clară și vorbire corectă);
• Cunoașterea PC (Word, Excel, PowerPoint) la nivel de utilizator avansat;
• Rezistență la stres;
• Calități personale: tendință de a lucra și de a învăța, încredere, onestitate, responsabilitate, disciplină, punctualitate.
BENEFICII:
• Salariu competitiv și alte beneficii financiare;
• Program de muncă flexibil în schimburi
• Tichete de masa în valoare de 45 lei/zi;
• Suport managerial pentru creșterea ta profesională
• Oportunități de dezvoltare profesională;
• Activitate într-un mediu dinamic si profesionist;
Cine suntem noi?
http://qiwi.md/despre-noi/
Dacă te regăsești în cele de mai sus expediază-ne CV-ul tău la adresa de email indicată în acest mesaj, cu mențiunea ,,operator call –center.”
Doar candidații selectați în baza CV-ului vor fi contactați pentru interviu
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳